donderdag 7 januari 2010

Natascha's eerste boekenblog staat online!

Al een tijdje loop ik rond met het idee een boekenblog te beginnen. Ik zou nog veel langer hiermee kunnen rondlopen maar ik kan natuurlijk ook gewoon beginnen!
Allereerst maar eens een lijst van boeken plaatsen die ik het afgelopen jaar gelezen heb.

Gelezen in 2009
Leo Blokhuis, Stille nacht
Simone van der Vlugt, Herfstlied
Mons Kallentoft, Midwinterbloed
Felix Thijssen, Amanda
Walther Schmid, Messcherp en razend
James Patterson, Pak me dan
Mark Billingham, In het duister
Karin Fossum, Een andere voorkeur
Asa Larsson, Zonnestorm
Asa Larsson, Midzomernacht
Kate White, Dood van een nanny
Saskia Noort, De verbouwing
Herman Koch, Het diner
Jemma Harvey, Alles naar wens
Felix Thijssen, Caroline
Asa Larsson, Het zwarte pad
Alexander McCall Smith, Het volle leven
Asa Larsson, Tot de woede is geluwd
Alexander McCall Smith, Het raadsel van de pompoen
Felix Thijssen, Esperanza
Alexander McCall Smith, Het geluk van de blauwe schoenen
Michael Dibdin, Eindspel
Harlan Coben, Momentopname
Donna Leon, Gezichtsverlies
Lee Child, Sluipschutter
Karin Slaughter, Nachtschade
Esther Verhoef, Erken mij
René Appel, Hittegolf
Felix Thijssen, Ingrid
Tess Franke, De bezieling
Loes den Hollander, Driftleven
Judith Visser, Stuk
Aharon Appelfeld, Bloemen der duisternis
Lydia Rood, Lekker slapen, diefmaatje
Simon de Waal (red.), Summercrime
Baantjer/ De Waal, Een Rus in de Jordaan
Harlan Coben, Verloren
George Pelecanos, De weg naar huis
Marion Pauw, Zondaarskind
Camilla Läckberg, Oorlogskind
Michael Connolly, Ongrijpbaar
Simon Mawer, De glazen kamer
John Dickie, Delizia
Sylvia Witteman, Pekingeend bij nacht
Lieneke Dijkzeul, De geur van regen
Caro Ramsay, Zingen voor de doden
Rachel Ward, Deadline
Svea Ersson, Alleen Eva
Tatiana de Rosnay, Haar naam was Sarah
Gabriëlle Lord, Complot 365 januari
Nicoló Ammaniti, Jij bent mijn schat
Jens Lapidus, Snel geld
Simone van der Vlugt, Jacoba
Inger Wolf, Vorst en as
Ken Follett, Brug naar de hemel
Dan Brown, Het verloren symbool
Karin Fossum, Kwade wil
Nicci French, Medeplichtig
Sylia de Graaf, De zenuwsloper
Mark Mills, Het verloren eiland (bijna uit)
Sieneke de Rooij, De boot naar Lemmer
John Sack, Het Franciscus Verbond
Linda Castillo, Zwijgplicht